Woolworth

Na podzim se Woolworth rozšíří i na Slovensko, do poloviny příštího roku chce v obou nových zemích otevřít dohromady asi dvacítku poboček

Foto: Mickis-Fotowelt / Shutterstock.com

Regionální expanze

Německý diskont Woolworth míří do Česka, otevře první dvě prodejny. V Praze ani v Brně to nebude

Obchody jako Kik, Pepco nebo Action by se měly mít na pozoru, konkurence ve světě levných nákupů přituhuje. Do Česka míří německý diskontní řetězec Woolworth a chystá se na velký rozjezd. V červnu otevře hned dvě pobočky – oproti očekávání si ale pro vstup na tuzemský trh nezvolil Prahu ani v žádnou z krajských metropolí. Jeho strategií je ovládnout trh odspodu, od menších měst.

Německý prodejce levného zboží se chystá pořádně zamíchat kartami na českém trhu. Už ve druhé polovině června otevře první dvě prodejny – v Třebíči a Žatci. A to je teprve začátek. Do poloviny příštího roku plánuje Woolworth expandovat do až dvaceti lokalit v Česku a na Slovensku.

„Nezaměřujeme se jen na velká města, ale cíleně přinášíme cenově dostupné zboží i do menších měst s populací kolem 12 tisíc obyvatel. Chceme, aby zákazníci vnímali Woolworth jako prodejnu ve své blízkosti, kde pohodlně nakoupí vše, co potřebují – a rádi se k nám vraceli,“ říká ředitel provozu společnosti Woolworth v Česku a na Slovensku Petr Juliš.

Co u Woolworthu najdete? Oblečení, věci do bytu, elektroniku i drogerii – všechno pohromadě a za ceny, které mají čeští zákazníci rádi. Bude tedy přímým rivalem oblíbených řetězců Pepco, Kik nebo Action.

Společnost Woolworth GmbH byla založena v roce 2010 a od té doby stihla v Německu otevřít přes 800 prodejen. Kromě toho se už rozšířila i do Rakouska a Polska.

S využitím ČTK